Lamar Alexander: Zpráva je jasná – děti musí být ve škole

Americký senátor Lamar Alexander (R-Tenn.) Řekl „zpráva je jasná – děti musí být ve škole“ poté, co guvernér Bill Lee z Tennessee a ministerstvo školství v Tennessee dnes zveřejnili nová data, která předpokládají významnou ztrátu učení mezi studenty 3. ročníku jako výsledek zavírání škol COVID-19 v březnu letošního léta.

Lamar Alexander: Zpráva je jasná - děti musí být ve škole
Lamar Alexander: Zpráva je jasná – děti musí být ve škole

„V Tennessee guvernér Lee a někteří národní vědci dokončili studii o ztrátě učení ve třetí třídě pro čtení a matematické dovednosti u dětí, které nebyly ve škole od března do léta.“ Nyní máte vždy v létě ztrátu učení, ale od března do léta to zjistili: předběžné údaje předpokládají 50% pokles míry zdatnosti ve čtení třetího ročníku a předpokládané 65% snížení zdatnosti v matematice.

„To je podle slov guvernéra dramatický pokles a ukazuje, že drtivá většina studentů se učí osobně se svým učitelem.“ Guvernér uvedl, že pracuje na vytvoření bezpečného prostředí, aby se mohli vrátit do školy. “

Alexander pokračoval: „Dobrou zprávou je, že podle guvernéra je v Tennessee otevřeno 1 800 škol osobně a pouze sedm z těchto škol má dnes jakýkoli druh zavření. Doufejme tedy, že tento problém nebude v tomto semestru v Tennessee tak výrazný, protože kromě Memphisu a Nashvillu jsou téměř všechny naše školy do určité míry otevřeny osobně.

„Guvernér dále uvedl, že zavírání březnových letních škol způsobilo poruchu učení, která by měla být 2,5krát vyšší než u běžné letní sazby.“ Řekl také, že ztráta učení má dopad na rané ročníky vyšší než na pozdější ročníky, což tyto studenty posune dále do dráhy učení. Studenti s nižší mírou znalostí jsou také neúměrně ovlivňováni ztrátou učení. Jinými slovy, studenti, kteří již zaostávají, v důsledku opuštění školy v březnu ještě zaostali. “

Alexander uzavřel: „Zpráva je jasná: děti, zejména malé děti, které již zaostávají, musí být ve škole, aby je bylo možné učit osobně, aby jejich ztráta učení byla méně dramatická.“